niedziela, 18 maja 2008

Pierwszy raz.


I oto po długim czasie mój pierwszy zestaw.

Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia nie są idealnej jakości- niestety mój
B. pożyczył aparat i nie oddał. Musiałam fotografować się sama i to z telefonu.
Następnym razem zdjęcia bardziej profesjonalne ;)
Mój dzisiejszy zestaw spokojny, gdyż byłam u rodziny.
Ostatnio do moich łask wróciły t-shirty, jestem nimi zachwycona,
gdyż był okres(długi), gdy poszły w kąt. Spódniczka jest mojego autorstwa.
żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed przeróbką. Była prosta i za
kolano, chyba udało mi się zrobić coś ala Miu Miu ;) Wiem, że chudzielcem
nie jestem, jednak dość już mam odmawiania sobie krótszych spódniczek.






































buty- zara
spódniczka- reserved (kupiona 4 lata temu,przeróbka)
okulary - river island
pasek- motivi
t-shirt- zara

13 komentarzy:

Klaudia pisze...

Świetny t-shirt ! Uwielbiam nadruki z twarzami, sama mam jedną z podobizną Twiggy ;)

Claudia :)

linda pisze...

genialny tshirt:)

a co do naszego sklepu to juz bardzo niedlugo otworzymy. ja teraz wlasnie skonczylam mature i juz wreszcie jestem wolna :)

vintage-project.blog.pl

kasiaczek pisze...

tshirt rewelacja, no i caly zestaw bardzo fajnie sie prezentuje:)

Paulin pisze...

dziękuję za miłe słowa u mnie :)
zestaw świetny, bardzo dobrze w nim wyglądasz! połączenie kobiecości z luzem ;-)

kopciuszki pisze...

twarz na koszulce wygląda trójwymiarowo!
bardzo fajny zestaw.
mam nadzieję, że niedługo będę mieć więcej odwagi i też zacznę przerabiać swoje ubrania, bo teraz ograniczam się do minimum. :)

kopciuszki pisze...

ale na swoje usprawiedliwienie mam troszkę staroświecką pasję - wyszywanie.
kiedyś nawet sobie na spodniach co nieco wyhaftowałam. ;)

kempiszcze pisze...

tez chce taka koszulke :(. moje t-shirty tez poszly w kat, nie wiem czemu. moze dzieki Tobie wroca do lask ;). i prosze mi tu nie narzekac ze nie chudzielec, bo nogi zgrabne jak nie wiem co!

styledigger pisze...

Ten t-shirt jest cudowny! Możesz napisac kiedy go kupiłaś? Mam nadzieję, że niedawno;)

domm pisze...

Wiesz co, parę dni temu ;D

Alice pisze...

Łaaaaa! Super T-shirt!!! :)

Gośka pisze...

kurczę wszyscy sobie szyją ciuchy a ja nie potrafię... :(
z niecierpliwością czekam na nowe zestawy :)

baglady pisze...

tiszert jest kapitalny,tez taki chce:)

charlize mystery pisze...

tshirt jest genialny, uwielbiam biale z nadrukami, a z twarza tez mam i rowniez z zary:)
gratuluje talentu, sama chcialabym cos uszyc sobie:)