poniedziałek, 12 maja 2008

Sprzedaję..

Witam :)
Nareszcie znalazłam trochę czasu i mogę coś napisać.
Szkoła nie daje mi ani chwili wytchnienia.. :(
Jutro po raz pierwszy zaprezentuje siebie w swoich
ubraniach. Natomiast dzisiaj kolejna okazja.
Sprzedaję te oto buty - zakupione rok temu

we Francji. Marka to Piazzana Romana.
Rozmiar bucików - 39. Oceniam je na

stan bardzo dobry- , gdyż są lekkie otarcia
na czubkach i trzeba wymienić fleczki.
Lekkie otarcia, jednak nie widać ich.
Buty są białe lakierowane.

Cena : 30 zł.









happynes@autograf.pl

Do jutra, pozdrawiam

6 komentarzy:

Gośka pisze...

ugh znowu nie mój rozmiar :(
z niecierpliwością czekam na fotki z Twoimi ciuszkami :)

styledigger pisze...

Śliczne te butki! Ale to nie mój rozmiar...

Alice pisze...

dżizys! Wzięłabym te buty, gdyby były o 4 rozmiary mniejsze ;]

Klaudia pisze...

Ej a gdzie te Twoje stylizacje ubraniowe ? :P

Buty rzeczywiście fajne, szczególnie podoba mi się ich kształt

;)

domm pisze...

Uwaga dzisiaj bedzie jedna xD
Jestem w trakcie robienia zdjęć ;)

linda pisze...

ladne buciki,ale niesttey nie moj rozmiar :(

vintage-project.blog.pl